Thursday, September 17, 2009

Persaraan AJK Tuan Hj Li Mahmud

Assalamualaikum,
Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua dan juga ingin memaklumkan esok adalah hari terakhir saya bersama Telekom Malaysia Hari Jumaat bersamaan 18/9/2009 .
Seperti biasanya , saya mengambil kesempatan ini untuk memohon ampun dan maaf di atas segala percakapan, perlakuan serta mana-mana perkara yang mungkin telah menyentuh perasaan kawan-kawan semua. Segala kesalahan Tuan/Puan/saudara/saudari kepada saya, saya telah maafkan semuanya. Akhir sekali, saya doakan kawan-kawan semua sentiasa beroleh taufiq dan hidayah serta keredhaan dari Allah, kebahagian, kesejahteraan, kesihatan yang baik, umur yang panjang serta kejayaan di dunia dan juga di Akhirat.
Sambutlah Salam Perpisahan dari saya, dan jika dipanjangkan umur kita akan bertemu lagi, InsyaAllah. Sempena syawal 1430 hijrah, saya mengambil kesempatan mengucapkan SELAMAT HARIRAYA AIDIL FITRI kapada semua rakan dan taulan .

Sekiranya tersalah silap MAAF ZAHIR DAN BATIN.
LI BIN MAHMOD.
H/P:013-3322964

No comments: